Even a small drop can create something grand...

Sunday, July 05, 2009

Moeder had gelijk

Je kan het je vast nog wel herinneren: je bent een kind en loopt met je moeder door de supermarkt. En dan zie je iets en dat WIL je hebben. Nee, je MOET het hebben. De complete marketing van de verpakking is afgestemd om de aandacht te trekken van kinderen.

[ en kinderen kunnen jeggelen en zeuren totdat ze het krijgen... ]

En toch kreeg ik zelden mijn zin. Tijd voor revanche! Ik heb nu genoeg (zak)geld, dus als ik iets wil kopen, kan dat. En wat past er beter bij de K3 hagelslag: Prinsessebeschuit toch..?


Kopen, kopen, kopen!

Ondanks dat de combinatie perfect lijkt, blijkt die beschuit niet te eten. Misschien dat prinsesjes dit zo lekker vinden, maar ik vind ze te droog.

[ en de bijgeleverde prinsessestickers vallen ook tegen... ]

Hebben moeders dan toch gelijk je deze producten in je kindertijd te onthouden..?!