Even a small drop can create something grand...

Saturday, January 03, 2009

750 kata in 2009

Om het nieuwe jaar goed te beginnen heb ik meegedaan aan de nieuwjaarstraining. Omdat we dit jaar 750 iaido kata (oefenvormen) wilde doen, moesten we vroeg beginnen.

[ en dus nog vroeger opstaan... ]

Ik had beloofd wat spullen mee te nemen. Om te zorgen dat ik die in alle vroegte met mijn slaperig hoofd niet zou vergeten, heb ik mental notes voor mijzelf achtergelaten...


Het werkt: ik ben het niet vergeten..!

Vervolgens in Amersfoort begonnen aan de 750 kata. Om 8:30 begonnen, om 17:30 stond de teller op zevenhonderenvijftig!

[ en dan heb je het eerlijk gezegd wel een beetje gehad... ]


Aandacht dwaalt af naar gezichtjes in de vloer...

Oja, we hebben ook bijna 2.000 EURO voor een goed doel opgehaald...