Even a small drop can create something grand...

Sunday, May 04, 2008

Zaandam

Ik wilde eigenklijk maar een heel klein stukje gaan lopen, maar bij het zien van het bordje 'Zaandam' werd ik toch nieuwsgierig hoe je daar komt...

[ en mijn rib protesteerde niet... ]


Zaanstad, met het pontje...

Omdat ik verrassend snel in Zaandam belandde, besloot ik maar even door te lopen. Via de Zaanse schans en Neck naar Purmerend.

[ en toen maar met de bus terug naar Amsterdam... ]

Drops [1]

Anonymous Anonymous thinks...

Pas maar op met die rib. Mijn ervaring is dat een lichaam soms pas ECHT (dus zodanig dat je het niet meer kunt negeren) gaat protesteren als het te laat is. En geloof mij, dan ben je niet blij.

Maareh, wel een lekkere wandeling :).

Sterkte met je rib trouwens.

T.

Reaction time 07 May, 2008 22:33

 

Leave something behind

<< Back