Even a small drop can create something grand...

Sunday, August 05, 2007

Terug naar huis

De vlucht terug naar Amsterdam is pas 's middags. Heb het grootste deel van de dag geluierd in een parkje. Daar heb ik de schade bekeken aan mijn Harry Potter boek. Een van mijn reisgenoten wilde ook graag het laatste deel lezen. Ik heb toen de hoofdstukken die ik al gelezen had eruit gescheurd. Konden we samen lezen.

Uiteindelijk zijn de eerste 250 pagina's verwijderd. Toen had ik Harry uit, en kon de reisgenoot in het boek verder gelezen.

[ en het boek in de rugzak meedragen... ]


Harry Potter en de losse pagina's...


In de Groenlandse wildernis had ik geen zin om mij te scheren. Na twee weken lopen had ik een hele nieuwe look.

[ wees niet ongerust, de baard is inmiddels helemaal verdwenen... ]


Maar wel eerst even mee experimenteren...


Dat was het, duidelijkere foto's dus op Flickr.com te zien...

Drops [1]

Anonymous Anonymous thinks...

Zonde van het boek, maar wel heel erg aardig van je :).
Leuk verslag!

Reaction time 10 August, 2007 16:06

 

Leave something behind

<< Back