Even a small drop can create something grand...

Monday, January 08, 2007

Een compleet wrak

Nee, ik heb het nu niet over mijzelf, maar over over een reeks boeken die ik nu in mijn bezit heb. Het zijn alle dertien delen van De ellendige avonturen.

[ en de complete serie in bewaardoos heet: Het complete wrak... ]



Boek beschrijving: (van Amazon.com)
Voor lezers die het allerslechste verdienen, alle dertien delen in Lemony Snicket zijn best-selling Serie de ellendige avonturen zijn nu verkrijgbaar is één verschrikkelijk zwaar pakket. Verpakt in een vreselijk verfijnde verzamelbox kunnen lezers nu alle ongelukken lezen van de Baudelairs. Van 'Het bittere begin' door naar 'Het einde'. Er bestaat niks ergers dan alle dertien delen van deze serie bijelkaar te hebben, buiten ze te lezen misschien...




Een van de dertien ellendige boeken

Het zijn mooie boeken, met een soort van antieke look-and-feel. Het enige nadeel (naast de ellendige verhalen) is dat ze nogal snel lezen: in een uur of 3 heb je een boek verslonden...

[ maar dan heb ik ook dertien delen om te lezen... ]

Drops [3]

Anonymous Anonymous thinks...

Leuk :S

groetjes L. :)

Reaction time 16 January, 2007 13:41

 
Anonymous Anonymous thinks...

Is er ook een nederlandse dan?
Omdat jij Een compleet wrak er neerzet maar ik kan alleen The Comple wreck vinden.

Reaction time 03 December, 2011 10:12

 
Blogger Martijn thinks...

Ik heb ze alleen in het Engels. Wikipedia heeft niks over een complete Nederlandse set (http://nl.wikipedia.org/wiki/Ellendige_avonturen), alleen bundels per 3...

Reaction time 03 December, 2011 10:16

 

Leave something behind

<< Back