Even a small drop can create something grand...

Wednesday, January 25, 2006

:Woei: Vrolijk man!

Een van de redenen die ik had om van blognaam te veranderen was dat ik het dan makkelijker zou vinden om leuke dingen te posten. Ik maak nu eenmaal gelukkig vaker leuke, rare, vreemde, gekke, geinige en vrolijke dingen mee dan zwaarmoedige, depressieve, (*), zielige en stomme zaken. En daar is gewoon plaats voor op deze blog heb ik zo besloten...



Zo heb ik laatst kamille thee gekocht. Niet zozeer omdat ik nu zo dol ben op kamille thee (het is wel een van de weinige kruidentheeën die ik drink), maar omdat het doosje zo onweerstaanbaar vrolijk is...

Het doosje is in ieder geval heel vrolijk...

De zakjes in het doosje zijn eigenlijk heel saai, maar de thee die je ervan zet is echte kamille thee.

[ en als ik dat drink, moet ik aan de kleurrijke verpakking denken... ]



[ (*) insert nog meer treurige woorden ]