Even a small drop can create something grand...

Saturday, June 11, 2005

Laura bedankt...

...voor de tip dat ze bij de Burger King leuke speeltjes hebben...



Onder het mom van "ik heb trek in twister-fries" ben ik bij de Burger-gigant naar binnen gestapt en vroeg, nadat ik mijn gedraaide patatjes had ontvangen, heel serieus of ik een R2-D2 mocht hebben.



Na wat tegengestribbel aan de kant van de charmante Hamburger-prinses: "Maar meneer, die zitten alleen bij ons kindermenu", deed ik mijn grote puppie-ogen blik en sprak de magische woorden: "En als ik jou nu heel lief aankijk..."

Ik weet niet precies wat het hem deed (misschien was ze bang dat ik ging huilen), maar ze dook onder de toonbank en toverde een heuze Star Wars robot tevoorschijn.

[ en ik mocht er niet eens voor betalen..! ]

De geluidjes moet je er zelf maar bij bedenken...